Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

MASPEX_RGB_m.jpgintermarche_tabela.pngBrainPoint-logo-kolor.pngRYDZ.jpgabc-d.pngFlexee-Orangered-RGB.jpgabc-logo.pngEurocash.jpgalmares.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pnggroszek.jpgkontigo.pngfaktoriawin.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngmkwiech.jpgarsenal.pngkzr-ss-spoem.jpgpsd.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgmaxku.jpgKoliber.jpgdelikatesy.jpglogo-zabka-01.jpglewiatan_new.jpgLeroyMerlin.jpgTK_logo_2016mini.jpgblysk.jpgmaxel.jpgbrico_kopia.jpgMyShop_jpg.jpgalpan.gifbig_ben.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgeuro-sklep-d.pngfrisco.jpg

Na temat opłat w łańcuchu dostaw wywiązała się nieformalna polemika między Ministrem Sawickim, a przedstawicielami środowiska handlu (POHiD).

Stanowisko Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ws. Dyrektywy Tytoniowej 2001/37/WE z dnia 22-02-2012

Magazyn EKG w radiu TOK FM

"Internauci! Oprotestujmy banki - mniejsze opłaty za karty płatnicze"

Magazyn EKG w radiu TOK FM

Stanowisko Polskiej Izby Handlu dotyczące orzeczenia Sądu Okręgowego w Kielcach w sprawie: firma Strunobet-Migacz – gmina Włoszczowa.

Stanowisko Polskiej Izby Handlu

Stanowisko Komitetu Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczejws. projektu obniżenia opłat interchange

Komitet_Handlu_stanowisko_ws_intechange_20-02-2012Komitet Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej - podstawowa reprezentacja środowiska handluw Polsce, spotkał się w dniu 13 lutego br. z przedstawicielami Departamentu Systemu Płatniczego NarodowegoBanku Polskiego.

Podczas spotkania omówiono dotychczasowy przebieg prac Zespołu Roboczego ds. Opłaty Interchangeprzy Radzie ds. Systemu Płatniczego, organie opiniodawczo-doradczym przy Zarządzie Narodowego BankuPolskiego. W trakcie posiedzenia członkowie Komitetu Handlu (PIH, POHiD, PFPŻ, IBRKK, ZRP) wysłuchaliprezentacji ekspertów NBP na temat problematyki opłaty interchange na rynku bezgotówkowych płatnościkartowych w Polsce.

Pełna treść stanowiska - kliknij obraz.

Rabat-Detal rozwija się, zachowując lokalny charakter oferty

Liczba pozyskanych placówek z szyldem Rabat Detal rośnie z roku na rok. - Największe wzrosty w numeryce odnotowaliśmy w roku 2008 i 2009, co wskazywałoby na to, że sklepy niezrzeszone chętniej przyłączały się do współpracy na zasadach franczyzy. Jak wiadomo działamy w oparciu o rynek tradycyjny i tym samym zachowujemy lokalny charakter naszej oferty - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny Rabat Detal.

- W naszych sklepach można znaleźć produkty regionalne, czego nie oferują sieci zarządzane centralnie. Placówki Rabat Detal proponują zarówno
Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis