Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

MASPEX_RGB_m.jpgabc-logo.pngdelikatesy.jpgbrico_kopia.jpgarsenal.pngFlexee-Orangered-RGB.jpglewiatan_new.jpgfrisco.jpgblysk.jpgalpan.gifKoliber.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngEurocash.jpgmaxku.jpgkzr-ss-spoem.jpggroszek.jpgODIDO.pngspoem-wss-srdmiescie.jpgabc-d.pngRYDZ.jpgbig_ben.jpgmkwiech.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgpsd.jpglogo-zabka-01.jpgkontigo.pngeuro-sklep-d.pngLeroyMerlin.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngfaktoriawin.jpgTK_logo_2016mini.jpgintermarche_tabela.pngMyShop_jpg.jpgmaxel.jpgalmares.jpgBrainPoint-logo-kolor.png

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w grudniu 2021 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 7,8% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o ponad 3% w porównaniu z grudniem 2020 r.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w grudniu 2021 r.: +9,5% mdm , +7,9% rdr

11 stycznia br. senacka Komisja Praw Człowieka, Praworządności i Petycji rozpatrzy petycję Polskiej Izby Handlu ws. zwolnienia z VAT-u darowizn produktów przemysłowych. W maju 2021 wysłaliśmy do Senatu RP petycję w tej sprawie, pod którą podpisało się około 40 organizacji charytatywnych, ekologicznych oraz biznesowych, m.in. Polska Akcja Humanitarna, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Polski Czerwony Krzyż, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, Fundacja Ekopotencjał – Przestrzeń Możliwości, Krajowa Izba Gospodarcza, Federacja Przedsiębiorców Polskich. http://www.pih.org.pl/images/dokumenty/petycja_vat_od_darowizn.pdf

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w listopadzie 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła w tym czasie o 4,8%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w październiku 2021 r.: -8,9% mdm , +4,9% rdr

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków Polskiej Izby Handlu dołączyła firma doradcza Strategy Wise specjalizująca się w komunikacji strategicznej, doradztwie regulacyjnym oraz public affairs, od wielu lat współpracująca z sektorem handlu detalicznego.

LOGO STRATEGY WISE Master 4.12.2019

Sprzedaż w sklepach małoformatowych w październiku 2021 r.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w październiku 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,1% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła w tym czasie o 1,6%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w październiku 2021 r.: +3,2% mdm , 3,1% rdr %

Treść tutaj

Polska Izba Handlu przekazała dziś na do kancelarii Premiera, Ministra Finansów, Marszałek Sejmu i przewodniczących klubów parlamentarnych apel podpisany przez licznych przedsiębiorców w sprawie procedowanego właśnie w parlamencie podatku przychodowego w ramach Rządowego projekt ustawy o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz niektórych innych ustaw.

Poniżej treść apelu:

TK logo 2016mini
Z przyjemnością informujemy iż Targi Kielce S.A zostały członkiem Polskiej Izby Handlu.

Nasze organizacje współpracują ze sobą od lat między innymi w zakresie Targów Marki Własnej.  Tym bardziej cieszymy się mogąc powitać tak liczącą się w branży targowej organizację wśród członków Polskiej Izby Handlu.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis