Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

RYDZ.jpgabc.jpggroszek_zolte.jpgpsd.jpgMyShop_jpg.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgdesignum.jpgalmares.jpgkzr-ss-spoem.jpglewiatan_new.jpgbrico_kopia.jpgdelikatesy.jpgmkwiech.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngmaxel.jpgKoliber.jpgMASPEX_RGB_m.jpgTK_logo_2016.jpgfrisco.jpgbig_ben.jpgLeroyMerlin.jpglogo-zabka-01.jpgfaktoriawin.jpgalpan.gifEurocash.jpgintermarche_tabela.pngkontigo.pngblysk.jpgmaxku.jpg

Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu, w listopadzie 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji utrzymała się na poziomie sprzed roku. W porównaniu z październikiem br. liczba paragonów obniżyła się aż o 14%, co przełożyło się na spadek wartości sprzedaży o 10%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w listopadzie 2019 r.: -10% mdm , +7,1% rdr

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 65 (12/2019)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

 

8 grudnia br. odbyła się uroczystość z okazji Jubileuszu 100-lecia Wojewódzkiego Zrzeszenia Handlu i Usług w Gdańsku. Waldemar Nowakowski, prezes Polskiej Izby Handlu miał zaszczyt uczestniczyć w obchodach.

Składamy gratulacje i życzymy kolejnych lat tak aktywnych działań na rzecz polskiego handlu.

Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu, w październiku 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,6% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji utrzymała się na tym samym poziomie. W porównaniu z wrześniem 2019 r. obroty placówek małoformatowych wzrosły o 3,5%, a liczba transakcji nieznacznie wzrosła.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w październiku 2019 r.: +3,5% mdm , +6,6% rdr.

W takim samym okresie roku poprzedniego dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych rdr wyniosła: +5,1%.

1 listopada 2019 r. wszedł w życie obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności dla faktur powyżej 15 tys. zł brutto, które dotyczą tzw. towarów i usług wrażliwych.

Więcej informacji na stronie Ministerstwa Finansów. 

MPP slajder 460x290 px

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 64 (10/2019)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

 

Co w nim znajdziesz?

Waldemar Nowakowski, prezes PIH, gratuluje wszystkim nowym posłom i senatorom oraz wskazuje, kierunki, którymi warto się zająć w nadchodzącej kadencji.

PIH wspiera działania na rzecz rozwoju kompetencji

Dlaczego warto wybrać się na targi WorldFood?

PIH na wydarzeniach branżowych?

Obchody Jubileuszu 150-lecia Społem

Sprzedaż we wrześniu w sklepach małoformatowych do 300 m2

Ranking Równi w Biznesie: Alkohole równe dla wszystkich

Magdalena Kot: Zarządzanie projektami a dzielenie się wiedzą w organizacji

Grupa Muszkieterów: Prawie 5,7 miliarda złotych obrotów po trzech kwartałach 2019 roku

Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu we wrześniu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,1% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji nieznacznie spadła. W porównaniu z sierpniem 2019 r. obroty placówek małoformatowych spadły o 10%, a liczba transakcji zmniejszyła się o 8,5%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 we wrześniu 2019 r.: -10% mdm ,+7,1% rdr

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 69 (12/2020)

bryt napis

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

BT

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Bezpieczeństwo - kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2