Polska Izba Handlu w przeddzień wyborów do Europarlamentu zwróciła się do kandydatów z prośbą o przedstawienie stanowiska w wybranych kwestiach dotyczących gospodarki – ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z szeroko rozumianą branżą handlu i usług.
- Pytaliśmy o zagadnienia dotyczące bieżących procesów mających wpływ na sektor handlu detalicznego i usług oraz o trendy mogące kształtować tę część gospodarki. Chcemy poznać priorytety kandydatów do Europarlamentu, zwróciliśmy uwagę na interesujące nas kwestie w kontekście europejskim, które będą miały wpływ na gospodarkę naszego kraju – komentuje Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.
Dla branży handlu ważne jest jakie decyzje będą zapadać w najbliższej kadencji Europarlamentu.
stanowisko prasowe 24-04-2014
Targi Kielce mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Targach Producentów Marek Własnych, które odbędą się w Kielcach w dniach 25-26 czerwca 2014 r. Jako doświadczeni organizatorzy oferujemy Państwu profesjonalną kampanię promocyjno-reklamową oraz bogatą oprawę targów. Jesteśmy przekonani, że przy stworzonych przez nas warunkach udział Państwa Firmy w Targach Producentów Marek Własnych zaowocuje sukcesami handlowymi o sprawi, że na stałe wpiszemy się w Państwa kalendarz targowy.
Oferta specjalna dla Członków PIH tutaj
Formularz zgłoszeniowy tutaj
Partnerzy Targów:
• Polska Izba Handlu
• Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
• Polska Federacja Producentów Żywności
Dlaczego Targi Marek Własnych w Kielcach?
• Targi dla działających pod własną marką producentów i odbiorców hurtowych z całej Europy
• Dostęp do największych i najważniejszych sieci handlowych
• Doskonałe miejsce spotkań B2B umożliwiających nawiązanie nowych relacji handlowych i biznesowych
• Miejsce zapoznania się z nowymi produktami oraz z innowacyjnymi rozwiązaniami na rynku
• 2 dni dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych
• Jedyna w Polsce konferencja poświęcona markom własnym
• Międzynarodowa platforma biznesowa dla przemysłu marek własnych (dla produktów food oraz non-food)
• Prezentacja najnowszej, innowacyjnej gamy produktów
• Stworzenie szansy do budowania sieci kontaktów
• Interakcja pomiędzy wytwórcami i odbiorcami
• Rynkowe premiery produktów
Warto być wystawcą Targów Producentów Marek Własnych
• Wystawcy mogą poszerzyć sieci marketingowe/handlowe i tym samym wykorzystać nadwyżkę produkcyjną
• Uczestnicy mają szansę premierowo przedstawić całą gamę produktów i otrzymać informację zwrotną do obecnych na targach gości
• Wystawcy spotkają nowych partnerów handlowych i staną przed szansą nawiązania długoterminowej współpracy
• Uczestnicy mogą pobudzić świadomość poszczególnych marek na rynku europejskim
Profil Wystawcy - Producenci z następujących branż:
• Produkty spożywcze i napoje
• Produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne
• Środki czystości i chemia gospodarcza
• Artykuły higieniczne
• Produkty naturalne i organiczne
• Artykuły gospodarstwa domowego
• Narzędzia i artykuły „zrób to Sam”
• Produkty odzieżowe i obuwnicze
• Produkty papiernicze i biurowe
• Tworzywa sztuczne
• Opakowania i wzornictwo
• Artykuły reklamowe i usługi związane z projektowaniem marek
• Produkty dla zwierząt domowych
• Produkty i akcesoria dla dzieci
• Inne z kategorii produktów niespożywczych ( Non-Food Section)
Info dla Wystawców
• Karty wjazdu na teren TK dla wystawców (zgodnie z regulaminem TK)
• Karty Wystawcy (zgodnie z regulaminem TK)
• Bezpłatne WiFi dla wystawców
• Wynajem sal konferencyjnych - do dyspozycji najnowocześniejsze w Polsce Centrum konferencyjne
• Pomoc w rezerwacji hotelu
• Specjalna przestrzeń prezentacyjna (Sektor FOOD I NON FOOD)
• Spotkania matchmakingowe
• Gwarancja ceny przez 3 edycje
• Tytuł - Firmy Założyciela
Profil Zwiedzającego
• Międzynarodowe sieci handlowe
• Hipermarkety
• Supermarkety
• Centra handlowe
• Sklepy detaliczne, hurtownie i dystrybutorzy
• Sieci sklepów spożywczych
• Importerzy i Eksporterzy
• Sieci hoteli i restauracji
• Firmy cateringowe
• Linie lotnicze
• Producenci
• Właściciele marek własnych
• Sieci fast food’ów
• Instytucje i organizacje państwowe
Komunikacja ze Zwiedzającymi
• Kontakt bezpośredni – telemarketing z zaproszeniem na Targi poprzez Call Center Targów
• Wysyłka pocztowa informacji o targach
• Wielokrotny newsletter e-mail na bazę zarejestrowanych zwiedzających
• Program VIP dla wyselekcjonowanych wspólnie z wystawcami Klientów Kluczowych (Karta VIP: wstęp na targi, karta wjazdowa, zaproszenie do korzystania ze strefy VIP) Pomoc z rezerwacji hotelu poprzez dział HORECA Targów Kielce.
• Współpraca z organizacjami zrzeszającymi dystrybutorów tak w Polsce (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Izba Handlu) jak i w krajach ościennych.
Zwiedzanie Targów
• Bezpłatny wstęp na podstawie zaproszenia do wystawcy lub karty VIP
• Możliwość kupna biletu wstępu wraz z wjazdem na teren TK dla zwiedzających online lub na miejscu
• Dostęp do strefy VIP z gwarantowanym poczęstunkiem (dla posiadaczy kart VIP)
• Bezpłatny katalog wystawców
• Mobilna aplikacja z katalogiem i mapą targów na urządzenia mobilne
• Bezpłatny dostęp do WiFi dla zwiedzających
Jeśli są Państwo zainteresowani zaprezentowaniem swojej oferty na Targach Producentów Marek Własnych w Kielcach, prosimy o kontakt z nami. W przypadku dodatkowych pytań, chętnie udzielimy na nie odpowiedzi.
Robert T. Frąk
Tel. 413651212,
Fax 413651284,
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Radosnych Świąt Wielkanocnych,
wiosennej aury
oraz spokojnych chwil wytchnienia
życzy
Waldemar Nowakowski
Prezes Polskiej Izby Handlu
Dyrektywa dot. delegowania pracowników została dzisiaj przyjęta w kształcie korzystnym dla polskich przedsiębiorców.
- Podstawą zjednoczonej Europy jest swoboda przepływu dóbr i usług -dzisiaj miało miejsce głosowanie dot. dyrektywy od delegowaniu pracowników. Działania Polskiej Izby Handlu okazały się skuteczne, dyrektywa została przyjęta w korzystnym dla Polski kształcie wraz z poprawkami, które zgłaszaliśmy. Jest to sukces – mówi Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.
Według szacunków Komisji Europejskiej rocznie ma miejsce ponad 1 mln delegowań w UE, z czego 230 tys. to pracownicy wysyłani z Polski. Przedstawiciele Rządu Polskiego doskonale rozumieli znaczenie tej dyrektywy dla naszego kraju. Polska Izba Handlu skierowała pismo do Premiera i Ministra Pracy z podziękowaniem za zaangażowanie polskiego rządu podczas prac związanych z dyrektywą wdrożeniową w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71 WE.
Polska Izba Handlu wraz z innymi organizacjami, m.in. Inicjatywą Mobilności Pracy pracowała nad osiągnięciem tego celu już od 2012 roku.
stanowisko prasowe 16-04-2014
Według danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w marcu 2014 roku w stosunku do marca 2013 spadła o 15 %, natomiast w stosunku do lutego 2014 wzrosła o 4,5 %.
– Tak duży spadek rok do roku to wynik innego układu świąt, w 2013 roku zakupy świąteczne dokonywane były w marcu. Jednak nasi członkowie wśród przyczyn niestety wymieniali także zamykanie sklepów. Wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego miesiąca wynika po prostu z mniejszej liczby dni w lutym - komentuje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.
Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.
Kadra zarządzająca oraz sprzedawczynie wzięli udział w dwudniowych szkoleniach 8-9 kwietnia wdrażających założenia Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.
Pracownicy HR poznali zasady oceny pracowniczej, w tym oceny potencjału psychologicznego. Sprzedawczynie dowiedziały się jak przekazywać doświadczenie i wiedzę, jak skutecznie komunikować się w zespole, dodatkowo szkolenie dotyczyło sposobów sprzedaży.
Według adresatek projektu szkolenia odpowiadały ich potrzebom, same wcześniej intuicyjnie stosowały pewne techniki sprzedażowe, jednak w sposób nieuporządkowany, teraz świadomie będą mogły je wykorzystywać, by budować relację z klientami. Wskazywały także, że instrukcje dot. pracy w zespole na pewno się przydadzą, ponieważ ważne jest budowanie więzi, także z tymi najmłodszymi współpracownikami. Zdaje się, że technika wzmacniania samooceny przynosi rezultaty, ponieważ panie biorące udział w projekcie zaczynają dostrzegać swój potencjał – komentuje Joanna Chilicka sp. ds. upowszechniania Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.
Więcej informacji o projekcie www.50plus.pih.org.pl
Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 13 (04/2014)
Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 14 (05/2014)