Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

logo-zabka-01.jpgEurocash.jpgkzr-ss-spoem.jpgMASPEX_RGB_m.jpgmkwiech.jpgfrisco.jpgRYDZ.jpgbig_ben.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgdelikatesy.jpgalmares.jpgfaktoriawin.jpggroszek.jpgpsd.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpgblysk.jpgmaxel.jpgalpan.gifabc-d.pngODIDO.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgeuro-sklep-d.pnglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngbrico_kopia.jpgMyShop_jpg.jpgKoliber.jpgBrainPoint-logo-kolor.pngabc-logo.pngkontigo.pngTK_logo_2016mini.jpglewiatan_new.jpgLeroyMerlin.jpgmaxku.jpgintermarche_tabela.pngarsenal.pngCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngSTOCKLogo_Poland_FullColour.png

altPolska Izba Handlu w przeddzień wyborów do Europarlamentu zwróciła się do kandydatów z prośbą o przedstawienie stanowiska w wybranych kwestiach dotyczących gospodarki – ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z szeroko rozumianą branżą handlu i usług.

- Pytaliśmy o zagadnienia dotyczące bieżących procesów mających wpływ na sektor handlu detalicznego i usług oraz o trendy mogące kształtować tę część gospodarki.  Chcemy poznać priorytety kandydatów do Europarlamentu, zwróciliśmy uwagę na interesujące nas kwestie w kontekście europejskim, które będą miały wpływ na gospodarkę naszego kraju – komentuje Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.

Dla branży handlu ważne jest jakie decyzje będą zapadać w najbliższej kadencji Europarlamentu.

stanowisko prasowe 24-04-2014

altTargi Kielce mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Targach Producentów Marek Własnych, które odbędą się w Kielcach w dniach 25-26 czerwca 2014 r. Jako doświadczeni organizatorzy oferujemy Państwu profesjonalną kampanię promocyjno-reklamową oraz bogatą oprawę targów. Jesteśmy przekonani, że przy stworzonych przez nas warunkach udział Państwa Firmy w Targach Producentów Marek Własnych zaowocuje sukcesami handlowymi o sprawi, że na stałe wpiszemy się w Państwa kalendarz targowy.

 

 

Oferta specjalna dla Członków PIH tutaj

Formularz zgłoszeniowy tutaj

Partnerzy Targów:

•         Polska Izba Handlu

•       Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

 •        Polska Federacja Producentów Żywności

Dlaczego Targi Marek Własnych w Kielcach?

•         Targi dla działających pod własną  marką producentów i odbiorców hurtowych z całej Europy

•         Dostęp do największych i najważniejszych sieci handlowych

•         Doskonałe miejsce spotkań B2B umożliwiających nawiązanie nowych relacji handlowych i biznesowych

•         Miejsce zapoznania się z nowymi produktami oraz z innowacyjnymi rozwiązaniami  na rynku

•         2 dni dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych

•         Jedyna w Polsce konferencja poświęcona markom własnym

•         Międzynarodowa platforma biznesowa dla przemysłu marek własnych (dla produktów food oraz non-food)

•         Prezentacja najnowszej, innowacyjnej gamy produktów

•         Stworzenie szansy do budowania sieci kontaktów

•         Interakcja pomiędzy wytwórcami i odbiorcami

•         Rynkowe premiery produktów

Warto być wystawcą Targów Producentów Marek Własnych

•         Wystawcy mogą poszerzyć sieci marketingowe/handlowe i tym samym wykorzystać nadwyżkę produkcyjną

•         Uczestnicy mają szansę premierowo przedstawić całą gamę produktów i otrzymać informację zwrotną do obecnych na targach gości

•         Wystawcy spotkają nowych partnerów handlowych i staną przed szansą nawiązania długoterminowej współpracy

•         Uczestnicy mogą pobudzić świadomość poszczególnych marek na rynku europejskim

Profil Wystawcy - Producenci z następujących branż:

•         Produkty spożywcze i napoje

•         Produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne

•         Środki czystości i chemia gospodarcza

•         Artykuły higieniczne

•         Produkty naturalne i organiczne

•         Artykuły gospodarstwa domowego

•         Narzędzia i artykuły „zrób to Sam”

•         Produkty odzieżowe i obuwnicze

•         Produkty papiernicze i biurowe

•         Tworzywa sztuczne

•         Opakowania i wzornictwo

•         Artykuły reklamowe i usługi związane z projektowaniem marek

•         Produkty dla zwierząt domowych

•         Produkty i akcesoria dla dzieci

•         Inne z kategorii produktów niespożywczych ( Non-Food Section)

Info dla Wystawców

•         Karty wjazdu na teren TK dla wystawców (zgodnie z regulaminem TK)

•         Karty Wystawcy (zgodnie z regulaminem TK)

•         Bezpłatne WiFi dla wystawców

•         Wynajem sal konferencyjnych  - do dyspozycji najnowocześniejsze w Polsce Centrum konferencyjne

•         Pomoc w rezerwacji hotelu

•         Specjalna przestrzeń prezentacyjna (Sektor FOOD I NON FOOD)

•         Spotkania matchmakingowe

•         Gwarancja ceny przez 3 edycje

•         Tytuł  - Firmy Założyciela

Profil Zwiedzającego

•         Międzynarodowe sieci handlowe

•         Hipermarkety

•         Supermarkety

•         Centra handlowe

•         Sklepy detaliczne, hurtownie i dystrybutorzy

•         Sieci sklepów spożywczych

•         Importerzy i Eksporterzy

•         Sieci hoteli i restauracji

•         Firmy cateringowe

•         Linie lotnicze

•         Producenci

•         Właściciele marek własnych

•         Sieci fast food’ów

•         Instytucje i organizacje państwowe

Komunikacja ze Zwiedzającymi

•         Kontakt bezpośredni – telemarketing z zaproszeniem na Targi poprzez Call Center Targów

•         Wysyłka pocztowa informacji o targach

•         Wielokrotny newsletter e-mail na bazę zarejestrowanych zwiedzających

•         Program VIP dla wyselekcjonowanych wspólnie z wystawcami Klientów Kluczowych (Karta VIP: wstęp na targi, karta wjazdowa, zaproszenie do korzystania ze strefy VIP) Pomoc z rezerwacji hotelu poprzez dział HORECA Targów Kielce.

•         Współpraca z organizacjami zrzeszającymi dystrybutorów tak w Polsce (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Izba Handlu) jak i w krajach ościennych.

Zwiedzanie Targów

•         Bezpłatny wstęp na podstawie zaproszenia do wystawcy lub karty VIP

•         Możliwość kupna biletu wstępu wraz z wjazdem na teren TK dla zwiedzających online lub na miejscu

•         Dostęp do strefy VIP z gwarantowanym poczęstunkiem (dla posiadaczy kart VIP)

•         Bezpłatny katalog wystawców

•         Mobilna aplikacja z katalogiem i mapą targów na urządzenia mobilne

•         Bezpłatny dostęp do WiFi dla zwiedzających

Jeśli są Państwo zainteresowani zaprezentowaniem swojej oferty na Targach Producentów Marek Własnych w Kielcach, prosimy o kontakt z nami. W przypadku dodatkowych pytań, chętnie udzielimy na nie odpowiedzi.

Robert T. Frąk

Tel. 413651212,

Fax 413651284,

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.markiwlasne.pl

 

alt

 

Radosnych Świąt Wielkanocnych,

wiosennej aury

oraz spokojnych chwil wytchnienia

życzy

Waldemar Nowakowski

Prezes Polskiej Izby Handlu

 

altDyrektywa dot. delegowania pracowników została dzisiaj przyjęta w kształcie korzystnym dla polskich przedsiębiorców.

- Podstawą zjednoczonej Europy jest swoboda przepływu dóbr i usług -dzisiaj miało miejsce głosowanie dot. dyrektywy od delegowaniu pracowników. Działania Polskiej Izby Handlu okazały się skuteczne, dyrektywa została przyjęta w korzystnym dla Polski kształcie wraz z poprawkami, które zgłaszaliśmy. Jest to sukces  – mówi Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.

Według szacunków Komisji Europejskiej rocznie ma miejsce ponad 1 mln delegowań w UE, z czego 230 tys. to pracownicy wysyłani z Polski. Przedstawiciele Rządu Polskiego doskonale rozumieli znaczenie tej dyrektywy dla naszego kraju. Polska Izba Handlu skierowała pismo do Premiera i Ministra Pracy z podziękowaniem za zaangażowanie polskiego rządu podczas prac związanych z dyrektywą wdrożeniową w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71 WE.

Polska Izba Handlu wraz z innymi organizacjami, m.in. Inicjatywą Mobilności Pracy pracowała nad osiągnięciem tego celu już od 2012 roku.  

 

stanowisko prasowe 16-04-2014

altWedług danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w marcu 2014 roku w stosunku do marca 2013 spadła o 15 %, natomiast w stosunku do lutego 2014 wzrosła o 4,5 %.

– Tak duży spadek rok do roku to wynik innego układu świąt, w 2013 roku zakupy świąteczne dokonywane były w marcu. Jednak nasi członkowie wśród przyczyn niestety wymieniali także zamykanie sklepów. Wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego miesiąca wynika po prostu z mniejszej liczby dni w lutym -  komentuje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.

altKadra zarządzająca oraz sprzedawczynie wzięli udział w dwudniowych szkoleniach 8-9 kwietnia wdrażających założenia Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.

Pracownicy HR poznali zasady oceny pracowniczej, w tym oceny potencjału psychologicznego.  Sprzedawczynie dowiedziały się jak przekazywać doświadczenie i wiedzę, jak skutecznie komunikować się w zespole, dodatkowo szkolenie dotyczyło sposobów sprzedaży.

Według adresatek projektu szkolenia odpowiadały ich potrzebom,  same wcześniej intuicyjnie stosowały pewne techniki sprzedażowe, jednak w sposób nieuporządkowany, teraz świadomie będą mogły je wykorzystywać, by budować relację z klientami. Wskazywały także, że instrukcje dot. pracy w zespole na pewno się przydadzą, ponieważ ważne jest budowanie więzi, także z tymi najmłodszymi współpracownikami. Zdaje się, że technika wzmacniania samooceny przynosi rezultaty, ponieważ panie biorące udział w projekcie  zaczynają dostrzegać swój potencjał – komentuje Joanna Chilicka sp. ds. upowszechniania Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.

 

Więcej informacji o projekcie www.50plus.pih.org.pl

alt

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 13 (04/2014)

kliknij tutaj

 

 

alt

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 14 (05/2014)

kliknij tutaj

 

 

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis