Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

abc.jpgnomax.jpgkzr-ss-spoem.jpgNovitus.pngTK_logo_2016mini.jpgpolski_tyton.jpginmedio.jpgmkwiech.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgDick.jpgsezam.jpgSpar.jpgKolporter.pnglewiatan_new.jpgLeroyMerlin.jpgrabat.jpgmaxel.jpgdelikatesy.jpgfaktoriawin.jpgkontigo.pngEurocash.jpgbrand_distribution.jpgTK_logo_2016.jpgintermarche_tabela.pngGama.jpg1Minute.jpgmarketing_prewencyjny.jpgbadplold.jpgcomexmn.jpgdak1.jpgbartnik.jpgpsd.jpgfrisco.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgRYDZ.jpgKoliber.jpgpoland_workforce.pngmaxku.jpgalpan.gifdesignum.jpgjabluszko.jpgsolt_logo_male.jpgblysk.jpgbricomarche.png_Arsenal_PL_logo_male.jpgalmares.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpggroszek_zolte.jpgredlink.png

Polska Izba Handlu zauważa potrzebę zmian zapisów w ustawie o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych  – art. 38q oraz 40i  w brzmieniu po nowelizacji z dnia 11 lutego 2017r.

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 47 (05/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Jak pokazują dane CMR, w kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7%. Z danych CMR wynika, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,66 zł, czyli o 6,2% więcej niż w marcu br. i aż o 14,6% więcej niż przed rokiem 

Druga część rankingu „Równi w Biznesie” Polskiej Izby Handlu

 

Polska Izba Handlu już po raz drugi wyróżnia producentów, którzy dbają o partnerskie relacje biznesowe w handlu detalicznym. W kategorii „Piwo” rankingu „Równi w Biznesie” bezkonkurencyjni okazali się producenci krajowych marek, ale na podium znalazł się również globalny koncern. 

Ustalenie pochodzenia towarów w celu zastosowania korzyści z umowy CETA

CETA, czyli Kompleksowa Umowa Gospodarczo-Handlowa pomiędzy Unią Europejską a Kanadą, nie zaczęła jeszcze w pełni obowiązywać. Umowa została na razie zatwierdzona przez Parlament Europejski i tymczasowo wejdzie w życie dopiero po jej zatwierdzeniu przez Parlament Kanadyjski. Zdaniem ekspertów może to nastąpić już w te wakacje.

 

 

Przekaż 1% podatku,

by wesprzeć działania na rzecz rozwoju polskiego handlu.

Zachęcamy do przekazywania 1% podatku na Fundację Polskiego Handlu.

FPH wspiera polski handel tradycyjny w drodze do nowoczesnej gospodarki.

KRS: 0000338741

Od 2009 roku misją fundacji jest wspieranie polskiego handlu tradycyjnego w drodze do nowoczesnej gospodarki przy zachowaniu jego tożsamości i wyjątkowej roli społecznej.

Fundacja zaangażowana jest wspieranie małych formatów handlu, prowadzii kampanie charytatywne - zadania te będzie kontynuować w partnerstwie z Polską Izbą Handlu.

Przekazując 1% podatku na FPH wspieraszhandel tradycyjny w Polsce!

 

alt

 

 

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin