Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

TK_logo_2016mini.jpgODIDO.pngbrico_kopia.jpgLeroyMerlin.jpgShell_Pecten-CMYK.jpgblysk.jpgmkwiech.jpgpsd.jpgintermarche_tabela.pngalpan.gifLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgabc-logo.pngBrainPoint-logo-kolor.pngalmares.jpgfrisco.jpgarsenal.pngMASPEX_RGB_m.jpgmaxel.jpgfaktoriawin.jpgShell_logo.svg.pngabc-d.pnggroszek.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngMyShop_jpg.jpgEurocash.jpgdelikatesy.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngmaxku.jpgRYDZ.jpgeuro-sklep-d.pngInventage.pngkzr-ss-spoem.jpglogo-zabka-01.jpgkontigo.pnglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pnglewiatan_new.jpgbig_ben.jpgKoliber.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpg

Po kilku latach nieobecności do kieleckiej przestrzeni wystawienniczej wracają targi w całości poświęcone markom własnym. FUTURE PRIVATE LABELS to wydarzenie skupiające sieci sklepów i producentów produktów, które mogłyby być sprzedawane pod marką wewnętrzną danej sieci.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w kwietniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,2% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3,7% w porównaniu z kwietniem 2022 r.

W dniu 23 maja 2023 odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Handlu, podczas którego wybrano nowe władze Izby na kadencję 2023-2027. Na prezydenta Rady Izby wybrano pana Andrzeja Ludka. Na Prezesa Zarządu Polskiej Izby Handlu wybrano pana Macieja Ptaszyńskiego.

Polska Izba Handlu jest największą reprezentacją handlu detalicznego w Polsce. Działa od 1997 r. Skupia ponad 30 tysięcy polskich sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych, a także firmy usługowe.

Jesteśmy obecnie jednym z  partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Bierzemy udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych. Włączamy się w procesy legislacyjne i  składamy nasze projekty ustaw.

Markowe praliny, wódki, soki i napoje niegazowane oraz czekolady – często, kiedy mamy ochotę na produkt z tych kategorii, zaglądamy do najbliższego, osiedlowego sklepu. Mimo to ich producenci wciąż oferują lepsze warunki cenowe dyskontom i supermarketom – wynika z opublikowanego przez Grupę Eurocash raportu podsumowującego wyniki rankingu Równi w Biznesie z wszystkich czterech kwartałów 2022 roku. – Chcemy uświadomić producentom, jak wiele tracą, nie doceniając potencjału lokalnych przedsiębiorców. To ważny element naszej strategii na kolejne lata – mówi Małgorzata Obrębska z Grupy Eurocash.

Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty po raz drugi zgromadzą polskich producentów, którzy zaprezentują ofertę kupcom z Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Celem wydarzenia organizowanego w Targach Kielce 13 i 14 czerwca jest stworzenie branżowej przestrzeni do nawiązywania biznesowych relacji.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,7% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 4% w porównaniu z marcem 2022 r.

Czy Pracodawca może wesprzeć pracownika w trudnej sytuacji finansowej? Zapraszamy na pierwszy webinar, który organizujemy wspólnie z firmą Flexee.

 

Podczas spotkania poruszymy następujące kwestie:

Czy Pracodawca może wesprzeć pracownika w trudnej sytuacji finansowej?

  • Forma wsparcia jako zaliczka na poczet przyszłego wynagrodzenia
  • Dlaczego w naszym kraju to takie trudne?

Światowe trendy w zakresie wsparcia finansowego przez pracodawcę, czyli Salary on-demand – Wynagrodzenie Na Życzenie

  • Czym jest i dlaczego zdobywa taką popularność na świecie?

Wynagrodzenie Na Życzenie w Polsce dzięki aplikacji Flexee:

  • Jak to działa?
  • Kto może skorzystać?
  • Korzyści dla firmy i pracownika

O usłudze wynagrodzenia na życzenie opowie Andrzej Nowak, prezes i założyciel Flexee.

 

 

Spotkanie odbędzie się 19 kwietnia 2023 r. (środa) o godzinie 10.00 na platformie Zoom i potrwa około 45 minut.

Aby wziąć udział w webinarze, należy dołączyć do spotkania: 

https://us02web.zoom.us/j/6912369576?pwd=aXl6Z1djS0FML0ZnUXYrcXZrRXFnZz09

Identyfikator spotkania: 691 236 9576
Kod dostępu: 1234

W razie pytań prosimy o kontakt z naszym biurem prasowym.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 12,2% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w porównaniu z lutym 2022 r.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis