Trwają zapisy na 2 edycję studiów podyplomowych Zarządzanie Franczyzą w SGH, których jesteśmy partnerem. To pierwsze studia kształtujące liderów franczyzy z programem o międzynarodowym standardzie.
Zapisy trwają do końca lipca.
Start kursu: 22.09.2023 r.
Więcej informacji na stronie: link.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,5% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w porównaniu z majem 2022 r.
Udostępniamy list z podziękowaniami pana Waldemara Nowakowskiego, byłego Prezesa Polskiej Izby Handlu.
Pełna treść listu dostępna jest tutaj.
Po kilku latach nieobecności do kieleckiej przestrzeni wystawienniczej wracają targi w całości poświęcone markom własnym. FUTURE PRIVATE LABELS to wydarzenie skupiające sieci sklepów i producentów produktów, które mogłyby być sprzedawane pod marką wewnętrzną danej sieci.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w kwietniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,2% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3,7% w porównaniu z kwietniem 2022 r.
W dniu 23 maja 2023 odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Handlu, podczas którego wybrano nowe władze Izby na kadencję 2023-2027. Na prezydenta Rady Izby wybrano pana Andrzeja Ludka. Na Prezesa Zarządu Polskiej Izby Handlu wybrano pana Macieja Ptaszyńskiego.
Polska Izba Handlu jest największą reprezentacją handlu detalicznego w Polsce. Działa od 1997 r. Skupia ponad 30 tysięcy polskich sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych, a także firmy usługowe.
Jesteśmy obecnie jednym z partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Bierzemy udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych. Włączamy się w procesy legislacyjne i składamy nasze projekty ustaw.
Markowe praliny, wódki, soki i napoje niegazowane oraz czekolady – często, kiedy mamy ochotę na produkt z tych kategorii, zaglądamy do najbliższego, osiedlowego sklepu. Mimo to ich producenci wciąż oferują lepsze warunki cenowe dyskontom i supermarketom – wynika z opublikowanego przez Grupę Eurocash raportu podsumowującego wyniki rankingu Równi w Biznesie z wszystkich czterech kwartałów 2022 roku. – Chcemy uświadomić producentom, jak wiele tracą, nie doceniając potencjału lokalnych przedsiębiorców. To ważny element naszej strategii na kolejne lata – mówi Małgorzata Obrębska z Grupy Eurocash.
Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty po raz drugi zgromadzą polskich producentów, którzy zaprezentują ofertę kupcom z Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Celem wydarzenia organizowanego w Targach Kielce 13 i 14 czerwca jest stworzenie branżowej przestrzeni do nawiązywania biznesowych relacji.