Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Dick.jpgalpan.gifsezam.jpgNovitus.pngEurocash.jpgpolski_tyton.jpgjabluszko.jpgmaxku.jpgcomexmn.jpgpoland_workforce.pnggroszek_zolte.jpginmedio.jpgintermarche_tabela.pngmaxel.jpgabc.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgTK_logo_2016.jpgbartnik.jpgkontigo.pngpsd.jpgfaktoriawin.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgnomax.jpgbrand_distribution.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgblysk.jpgSpar.jpgmkwiech.jpgsolt_logo_male.jpgbadplold.jpgRYDZ.jpgTK_logo_2016mini.jpgdesignum.jpgmarketing_prewencyjny.jpgalmares.jpgdak1.jpgKolporter.pngdelikatesy.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgLeroyMerlin.jpgGama.jpg1Minute.jpglewiatan_new.jpgKoliber.jpgredlink.pngkzr-ss-spoem.jpgfrisco.jpgbricomarche.pngrabat.jpg

 

 

Przekaż 1% podatku,

by wesprzeć działania na rzecz rozwoju polskiego handlu.

Zachęcamy do przekazywania 1% podatku na Fundację Polskiego Handlu.

FPH wspiera polski handel tradycyjny w drodze do nowoczesnej gospodarki.

KRS: 0000338741

Od 2009 roku misją fundacji jest wspieranie polskiego handlu tradycyjnego w drodze do nowoczesnej gospodarki przy zachowaniu jego tożsamości i wyjątkowej roli społecznej.

Fundacja zaangażowana jest wspieranie małych formatów handlu, prowadzii kampanie charytatywne - zadania te będzie kontynuować w partnerstwie z Polską Izbą Handlu.

Przekazując 1% podatku na FPH wspieraszhandel tradycyjny w Polsce!

 

alt

 

 

Jak pokazują dane CMR, w marcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była aż o 16,6% wyższa niż w lutym 2017 r., ale wzrost ten wynikał w dużej mierze z większej liczby dni (marzec był o 3 dni dłuższy niż w lutym). W ujęciu rdr odnotowano wzrost całkowitej wartości sprzedaży o 6,6%. Z danych CMR wynika, że w marcu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 12,89 zł, o 2,4% więcej niż przed rokiem – podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Projekt pod względem redakcyjnym i przyjętej techniki legislacyjnej budzi szereg wątpliwości. Znajdują się w nim nieścisłości wynikające zarówno z wykładni zaproponowanych przepisów i w świetle zaprezentowanego uzasadnienia do Projektu. Uzasadnienie do Projektu w dużej mierze nie daje odpowiedzi dla celowości rozwiązań prawnych przyjętych w Projekcie. Nie ulega jednak wątpliwości, iż argumenty te nie mogą być ocenione jako wystarczające z punktu widzenia regulacji prawnej o tak wielkiej wadze dla sfery gospodarczej kraju.

 

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 46 (04/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Polska Izba Handlu zwróciła się do Pani Premier Beaty Szydło oraz Ministra Finansów i Rozwoju Mateusza Morawieckiego o reaktywowanie Rady Konsultacyjnej ds. Handlu i Usług. Rada Konsultacyjna ds. Handlu i Usług przy Ministrze Gospodarki działała w latach 2012 – 2015 zrzeszając organizacje reprezentujące środowiska handlu i usług w naszym kraju.

 

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 49 (7/2017)

Promocja zdrowia w pracy

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

26 września 2017

Katowice

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

Targi Opakowań

21-22 listopada 2017

Sosnowiec

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin