Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

blysk.jpgmkwiech.jpgMyShop_jpg.jpgLeroyMerlin.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgbrico_kopia.jpgmaxku.jpgTK_logo_2016mini.jpgLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgmaxel.jpgeuro-sklep-d.pngintermarche_tabela.pngarsenal.pngSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngdelikatesy.jpgabc-logo.pngEurocash.jpgRYDZ.jpgabc-d.pngkontigo.pngMASPEX_RGB_m.jpgbig_ben.jpggroszek.jpgBrainPoint-logo-kolor.pngKoliber.jpgShell_logo.svg.pnglogo-zabka-01.jpgkzr-ss-spoem.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngalpan.giflogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngfrisco.jpgalmares.jpglewiatan_new.jpgShell_Pecten-CMYK.jpgODIDO.pngpsd.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpgfaktoriawin.jpg

The only event focuses on Polish trade finance, export finance, supply chain finance and working capital. It’s a must attend event for CFOs, Treasurers, Finance managers working in the world of import, export, trading and manufacturing of physical goods!

Come and listen to experts on a wide range of topics including:

  • Explore trade and supply chain finance solutions beyond the banking sphere
  • Export Finance and Trade Credit Insurance Innovations
  • Tech Focus: From Digital Trade Documents to the Dawn of the Robots
  • Sustainable Change: Embracing ESG and DEI in Trade and Supply Chain Finance
  • Achieving Interoperability and a Streamlined Future for Trade: Where Next?

You can also expect to meet local and international financiers, trade credit insurers, law firms, brokers, consultants, fintechs and other companies who are involved in the movement of international trade.

There are a limited number of free tickets available and it’s first come first served.

For more information and to claim your ticket: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Follow the organizer: https://www.linkedin.com/company/mergevents

 

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła o 6,3%.

W jaki sposób znane marki wykorzystują transformację cyfrową, by być bliżej klientów? Jak prowadzą efektywny dialog z użytkownikiem oraz jak kierują social mediami w segmencie e-commerce?

Odpowiedzi na te i inne pytania poznasz podczas konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”. Zapraszamy: 29 listopada do siedziby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i 30 listopada na warsztaty online.

Podczas wydarzenia porozmawiamy o:

  • zachowaniach konsumentów
  • wzorcach zachowań pokolenia Z
  • technologiach mobilnych wykorzystywanych przez pokolenie Z
  • procesie podejmowania decyzji zakupowych

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10,5% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła o 2,5%.

Ranking Równi w Biznesie opracowywany przez Grupę Eurocash niezmiennie ma na celu podkreślanie, jak ważne jest, aby oferty we wszystkich formatach sklepów były jak najbardziej wyrównane. Przy pomocy Rankingu Eurocash chce przekonywać producentów, że oferowanie równych warunków współpracy zarówno niezależnym sklepom detalicznym, jak też supermarketom i dyskontom, jest nie tylko z korzyścią dla nich, ale także dla konsumentów i całego rynku.

W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziemy na Targach Franczyza 2023, największych targach franczyzowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W tym roku odbędzie się 21 edycja wydarzenia. Podczas trzech dni Targów Franczyza swoje modele biznesowe zaprezentuje 150 sieci franczyzowych wywodzących się z takich branż jak: gastronomia, finanse, edukacja, branża spożywcza, sportowa, moda, uroda czy nieruchomości. Będzie tam można spotkać takie marki jak McDonald’s, Stokrotka, Żabka, Intermarché, Bricomarché, Carrefour, Costa Coffee, So Coffee, Blikle, DaGrasso, Auchan, Alior Bank, Santander Bank Polska i wiele innych. Wśród wystawców będą także firmy z Ukrainy. Targi Franczyzy to miejsce, gdzie także obywatele Ukrainy będą mogli znaleźć pomysł na swój własny biznes i rozpocząć rozwój na polskim rynku jako przedsiębiorcy, a nie tylko jako pracownicy najemni.

Do Członków Izby dołączyła firma BrainPoint.

BrainPoint to firma szkoleniowo-doradcza współpracująca z doświadczonymi trenerami biznesu w zakresie szkoleń miękkich, np. przeprowadzanie zespołu przez zmianę, różnice pokoleniowe, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu czy przebranżawianiu pracowników oraz oferująca kursy językowe. Brain Point prowadzi także szkolenia tzw. twarde – związane z optymalizacją procesów, łańcuchem dostaw, standardami ESG czy nowoczesnymi metodami optymalizacji procesów
w firmach.

CEO BrainPoint, Ewelina Anna Strawa, od wielu lat prowadzi w zmianie managerów, właścicieli firm, ekspertów i ich zespoły. Jest również wykładowcą akademickim z 23-letnim doświadczeniem w sprzedaży w środowisku biznesowym i edukacyjnym. To certyfikowana trenerka mentalna i trener Structogram® Polska.

Z BrainPoint mieliśmy okazję współpracować już wcześniej w zakresie szkoleń dla przedsiębiorców. Z radością witamy go wśród naszych Członków.

Zapraszamy na stronę internetową BrainPoint: https://brainpoint.pl/

Franczyza ’24 – od handlu tradycyjnego i niezależnego po sieciowy i nowoczesny. To jedyne wydarzenie w Polsce, w całości poświęcone franczyzie. Konferencja stanowić będzie istotne spotkanie w branży handlu detalicznego. Przedstawicie franczyzodawców i franczyzobiorców, eksperci i dostawcy rozwiązań dla branży – będą przyglądać się franczyzie pod każdym możliwym kątem. Skupią się na trendach, możliwościach i kierunkach rozwoju w tym zakresie.

Już 11 października w Warszawie  Courtyard by Marriott Warsaw, ul. Żwirki i Wigury 1J

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis