Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

mkwiech.jpglewiatan_new.jpgpolski_tyton.jpgfrisco.jpgbadplold.jpgbricomarche.pngmarketing_prewencyjny.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgTK_logo_2016mini.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgpsd.jpgblysk.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgredlink.pngLeroyMerlin.jpgcomexmn.jpgbrand_distribution.jpgfaktoriawin.jpgsezam.jpgnomax.jpgGama.jpgdelikatesy.jpggroszek_zolte.jpgpoland_workforce.png1Minute.jpginmedio.jpgRYDZ.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgmaxku.jpgKolporter.pngalpan.gifEurocash.jpgjabluszko.jpgsolt_logo_male.jpgTK_logo_2016.jpgkontigo.pngkzr-ss-spoem.jpgDick.jpgabc.jpgdak1.jpgintermarche_tabela.pngdesignum.jpgmaxel.jpgKoliber.jpgSpar.jpgrabat.jpgNovitus.pngbartnik.jpgalmares.jpg

W tym rankingu zwycięzcą jest nie ten, który sprzedaje najwięcej, ale kto podchodzi do biznesu w sposób najbardziej odpowiedzialny. Polska Izba Handlu w kolejnej odsłonie rankingu „Równi w Biznesie” przyjrzała się praktykom producentów wódki.

Polska Izba Handlu zauważa potrzebę zmian zapisów w ustawie o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych  – art. 38q oraz 40i  w brzmieniu po nowelizacji z dnia 11 lutego 2017r.

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 47 (05/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Jak pokazują dane CMR, w kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7%. Z danych CMR wynika, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,66 zł, czyli o 6,2% więcej niż w marcu br. i aż o 14,6% więcej niż przed rokiem 

Druga część rankingu „Równi w Biznesie” Polskiej Izby Handlu

 

Polska Izba Handlu już po raz drugi wyróżnia producentów, którzy dbają o partnerskie relacje biznesowe w handlu detalicznym. W kategorii „Piwo” rankingu „Równi w Biznesie” bezkonkurencyjni okazali się producenci krajowych marek, ale na podium znalazł się również globalny koncern. 

Ustalenie pochodzenia towarów w celu zastosowania korzyści z umowy CETA

CETA, czyli Kompleksowa Umowa Gospodarczo-Handlowa pomiędzy Unią Europejską a Kanadą, nie zaczęła jeszcze w pełni obowiązywać. Umowa została na razie zatwierdzona przez Parlament Europejski i tymczasowo wejdzie w życie dopiero po jej zatwierdzeniu przez Parlament Kanadyjski. Zdaniem ekspertów może to nastąpić już w te wakacje.

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 49 (7/2017)

Promocja zdrowia w pracy

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

26 września 2017

Katowice

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

IV Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych

25-26 października 2017

Kielce

Targi Opakowań

21-22 listopada 2017

Sosnowiec

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin