Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

MASPEX_RGB_m.jpglogo-zabka-01.jpgabc-logo.pngalmares.jpgintermarche_tabela.pngkontigo.pngODIDO.pngCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pnggroszek.jpgmaxel.jpgbig_ben.jpgkzr-ss-spoem.jpgarsenal.pngFlexee-Orangered-RGB.jpgLeroyMerlin.jpgEurocash.jpgTK_logo_2016mini.jpgfrisco.jpgmkwiech.jpgbrico_kopia.jpgpsd.jpgfaktoriawin.jpgdelikatesy.jpgeuro-sklep-d.pngabc-d.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgRYDZ.jpgMyShop_jpg.jpgalpan.gifKoliber.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngblysk.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgmaxku.jpgBrainPoint-logo-kolor.pnglewiatan_new.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.png

W jaki sposób znane marki wykorzystują transformację cyfrową, by być bliżej klientów? Jak prowadzą efektywny dialog z użytkownikiem oraz jak kierują social mediami w segmencie e-commerce?

Odpowiedzi na te i inne pytania poznasz podczas konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”. Zapraszamy: 29 listopada do siedziby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i 30 listopada na warsztaty online.

Podczas wydarzenia porozmawiamy o:

  • zachowaniach konsumentów
  • wzorcach zachowań pokolenia Z
  • technologiach mobilnych wykorzystywanych przez pokolenie Z
  • procesie podejmowania decyzji zakupowych

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10,5% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła o 2,5%.

Ranking Równi w Biznesie opracowywany przez Grupę Eurocash niezmiennie ma na celu podkreślanie, jak ważne jest, aby oferty we wszystkich formatach sklepów były jak najbardziej wyrównane. Przy pomocy Rankingu Eurocash chce przekonywać producentów, że oferowanie równych warunków współpracy zarówno niezależnym sklepom detalicznym, jak też supermarketom i dyskontom, jest nie tylko z korzyścią dla nich, ale także dla konsumentów i całego rynku.

W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziemy na Targach Franczyza 2023, największych targach franczyzowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W tym roku odbędzie się 21 edycja wydarzenia. Podczas trzech dni Targów Franczyza swoje modele biznesowe zaprezentuje 150 sieci franczyzowych wywodzących się z takich branż jak: gastronomia, finanse, edukacja, branża spożywcza, sportowa, moda, uroda czy nieruchomości. Będzie tam można spotkać takie marki jak McDonald’s, Stokrotka, Żabka, Intermarché, Bricomarché, Carrefour, Costa Coffee, So Coffee, Blikle, DaGrasso, Auchan, Alior Bank, Santander Bank Polska i wiele innych. Wśród wystawców będą także firmy z Ukrainy. Targi Franczyzy to miejsce, gdzie także obywatele Ukrainy będą mogli znaleźć pomysł na swój własny biznes i rozpocząć rozwój na polskim rynku jako przedsiębiorcy, a nie tylko jako pracownicy najemni.

Do Członków Izby dołączyła firma BrainPoint.

BrainPoint to firma szkoleniowo-doradcza współpracująca z doświadczonymi trenerami biznesu w zakresie szkoleń miękkich, np. przeprowadzanie zespołu przez zmianę, różnice pokoleniowe, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu czy przebranżawianiu pracowników oraz oferująca kursy językowe. Brain Point prowadzi także szkolenia tzw. twarde – związane z optymalizacją procesów, łańcuchem dostaw, standardami ESG czy nowoczesnymi metodami optymalizacji procesów
w firmach.

CEO BrainPoint, Ewelina Anna Strawa, od wielu lat prowadzi w zmianie managerów, właścicieli firm, ekspertów i ich zespoły. Jest również wykładowcą akademickim z 23-letnim doświadczeniem w sprzedaży w środowisku biznesowym i edukacyjnym. To certyfikowana trenerka mentalna i trener Structogram® Polska.

Z BrainPoint mieliśmy okazję współpracować już wcześniej w zakresie szkoleń dla przedsiębiorców. Z radością witamy go wśród naszych Członków.

Zapraszamy na stronę internetową BrainPoint: https://brainpoint.pl/

Franczyza ’24 – od handlu tradycyjnego i niezależnego po sieciowy i nowoczesny. To jedyne wydarzenie w Polsce, w całości poświęcone franczyzie. Konferencja stanowić będzie istotne spotkanie w branży handlu detalicznego. Przedstawicie franczyzodawców i franczyzobiorców, eksperci i dostawcy rozwiązań dla branży – będą przyglądać się franczyzie pod każdym możliwym kątem. Skupią się na trendach, możliwościach i kierunkach rozwoju w tym zakresie.

Już 11 października w Warszawie  Courtyard by Marriott Warsaw, ul. Żwirki i Wigury 1J

Ruszyła rejestracja na kolejne już Forum Rynku Spożywczego i Handlu, czyli największą konferencję poświęconą sektorowi spożywczemu, handlowemu i HoReCa w Polsce. 6-7 listopada 2023 roku w hotelu Sheraton Grand wWarszawie prelegenci dyskutować będą o zmieniającej się rzeczywistości i podążających za nią prognozach dla branży na najbliższy czas.

Do grona Członków Polskiej Izby Handlu dołączyła firma Checkpoint Systems Polska.

Firma Checkpoint, będąca częścią CCL Industries, jest światowym liderem na rynku rozwiązań RF/RFID do zapobiegania stratom oraz zarządzania zapasami i łańcuchem dostaw. 50 lat doświadczenia pozwoliło firmie opracować unikalną ofertę połączonych rozwiązań chmurowych SaaS, sprzętu oraz etykiet i tagów – dzięki temu powstają inteligentne produkty zwiększające przejrzystość i skuteczność handlu detalicznego – od źródła pochodzenia aż po sklepowe półki.

Szeroka gama rozwiązań technologicznych proponowana przez Checkpoint sprzedawcom i markom, od supermarketów po markety budowlane, branżę modową czy branżę elektroniczną, pomaga sprzedawcom wdrożyć spójny system zwiększający rentowność, gwarantując klientom bezproblemowe i angażujące doświadczenia podczas zakupów.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.checkpointsystems.com/pl

Współpracę z Checkpoint Systems Polska mieliśmy przyjemność rozpocząć już wcześniej. Wierzymy, że kolejne wspólne projekty wzmocnią tę relację.

 

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis