Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

POLSKA IZBA HANDLU

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

 

Polska Izba Handlu jest branżową izbą gospodarczą handlu detalicznego. Zrzeszamy obecnie około     30 000 sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych oraz firmy z otoczenia FMCG, a także firmy usługowe.

Działamy na rynku od 1997 roku i staliśmy się najszerszą reprezentacją handlu detalicznego i usług w Polsce.

Jesteśmy obecnie jednym z kluczowych partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Cały czas bierzemy udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych. Włączamy się w procesy legislacyjne i niejednokrotnie składaliśmy nasze projekty ustaw.

Poszerzamy cały czas zespół ekspercki, wdrażamy nowe usługi oraz rozwijamy komunikację i prowadzimy działania w obszarze Public Relations. Staramy się zapewniać naszym firmom członkowskim coraz lepszą ofertę współpracy.

 

Obszary świadczonych przez nas usług:

Działania z zakresu Public Affairs i Public Relations

Monitoring procesów legislacyjnych

Działalność informacyjna dotycząca handlu i usług

Wsparcie działań legislacyjnych

Komunikacja o działaniach firm członkowskich

Wsparcie budowy wizerunku

Integracja środowiska

 

Wśród celów strategicznych Izby znajdują się m.in .:

Utrzymanie niszy niezależnego handlu w Polsce (zarówno na poziomie hurtowym / dystrybucyjnym, jak i detalicznym)

Rozwijanie roli członka dialogu społecznego na poziomie relacji rządowych

Wzmocnienie pozycji organizacji opiniotwórczej na poziomie równym organizacjom reprezentującym inne obszary rynku FMCG

 

W zakresie celów operacyjnych skupiamy się na:

Budowanie pozytywnego wizerunku polskich firm handlowych i handlu niezależnego

Działania mające na celu ograniczenie problemów biurokratycznych w gospodarce

Opiniowanie projektów aktów prawnych

Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i równych szans na rynku niezależnego handlu

Reprezentowanie polskiego handlu w relacjach z Rządem RP i instytucjami UE

 

Działania w zakresie komunikacji realizujemy w oparciu o bazę mediów, firm i organizacji. Obecnie jesteśmy jedną z głównych i najbardziej opiniotwórczych organizacji w zakresie handlu detalicznego oraz usług. Potwierdza to ilość publikacji w mediach cytujących nasze dane i stanowiska oraz udział w licznych wydarzeniach branżowych.

Współpracujemy z agendami rządowymi, organizacjami międzynarodowymi, instytutami badawczymi, mediami, innymi organizacjami gospodarczymi. Jesteśmy wiarygodnym i sprawdzonym partnerem dla wszystkich firm i organizacji, którym zależy na własnym sukcesie oraz rozwoju gospodarczym kraju.

Zachęcamy Państwa do umówienia się na spotkanie, podczas którego bliżej przedstawimy działalności Izby, a także wspólnie zastanowimy się nad działaniami, które mogą przynieść korzyść Państwa firmom czy organizacjom.

 

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 22 440 83 23

logo franczyza kodeks

Targi Polagra

4-6 października 2021

Polagra2021

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

BT

Bezpieczeństwo - kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2