Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

– 14-ta już edycja targów Kids’ Time udowadnia, że zarówno wśród wystawców, jak i zwiedzających nadal istnieje silna potrzeba spotkań i bezpośrednich kontaktów biznesowych, które przekładają się na rozwój ich firm. Na największych w tej części Europy targach dla sektora dziecięcego, Kids’ Time, ofertę zaprezentuje blisko 300 firm z 12 krajów. Przez trzy dni odbędzie się tu wiele premier produktowych i ciekawych prelekcji branżowych ekspertów – zapowiada prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. – Zapraszam przedstawicieli branży do wizyty w naszym ośrodku już 21-23 lutego.

KidsTime oglne

Wiele premier i nowości dla branży dziecięcej w Targach Kielce

Wśród blisko 300 wystawców, którzy przez trzy dni zaprezentują swoją ofertę produktów nie brakuje polskich i zagranicznych producentów i dystrybutorów zabawek, gier, ubranek, artykułów papierniczych oraz edukacyjnych, m.in. takich jak: MARKO – Partner Strategiczny targów Kids’ Time, czy MARIOINEX, WADER, COBI, NASZA KSIĘGARNIA, HABA, PLAYMOBIL, NENA BABY I DUMEL. Wiele nowości i premier szykują też firmy wózkowe, których w tej edycji jest zdecydowanie więcej niż w ostatnich latach. Poza całkiem nowymi modelami będzie można zobaczyć także odświeżone wersje kolorystyczne i zupełnie nowe tkaniny. Te zapowiedziały m.in. takie marki jak TAKO, JUNAMA, ROAN, EURO-CART, ADAMEX, czy RIKO. Wśród tysięcy produktów odnaleźć będzie można także najlepsze zabawki 2023 roku, wyłonione w plebiscycie Zabawka Roku oraz spore grono producentów mebli i wyposażenia pokoi dziecięcych. – W tym roku spotkanie branży dziecięcej odbywa się nie w czterech, jak przed rokiem, a w pięciu halach, co nas cieszy, bo po pierwsze potwierdza potrzebę organizowania targów i spotkań bezpośrednich, a po drugie sprawia, że oferta dla zwiedzających staje się jeszcze bardziej atrakcyjna i kompleksowa – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. Udział w wydarzeniu to podróż po fascynującym świecie dziecięcych innowacji oraz praktycznych artykułów dla rodziców. Wydarzenie od ponad dekady przyciąga przedstawicieli branży dziecięcej z całego świata, stając się jednym z najważniejszych punktów spotkań na początku każdego roku.

Dla kogo kolejne statuetki Kids’ Time Star?

Ważnym punktem targów Kids' Time są rozstrzygnięcia w prestiżowym konkursie Kids’ Time Star, który jest doskonałym miejscem do zaprezentowania wyróżniających się na rynku zabawek i artykułów dla dzieci i rodziców. W tej edycji nie zabrakło ciekawych i innowacyjnych zgłoszeń, spośród których wyłonieni zostaną zwycięzcy poszczególnych kategorii tej prestiżowej nagrody. Pełna lista laureatów dostępna będzie na stronie internetowej kidstimestar.pl, a później każdy z nich pokazany będzie w naszej internetowej telewizji Kids’ Time TV – dodaje managerka imprezy Aldona Matla.

Ekspercki głos branżowych autorytetów na Business Forum

Przez trzy dni scenę targów Kids’ Time wypełnią prelekcje polskich i zagranicznych ekspertów, którzy w ramach Business Forum podejmą wiele tematów związanych m.in. z analizą rynku zabawek, aktualnymi trendami w sektorze artykułów dziecięcych, czy kwestiami prawnymi i licencyjnymi. W tym roku głos zabiorą m.in. dr hab. inż. Beata Grynkiewicz-Bylina, Profesor Instytutu ITG KOMAG, która opowie o planowanych w UE zmianach wymagań dotyczących bezpieczeństwa zabawek,  Paweł Szmidt z firmy RMD Research, który przedstawi najnowszy raport o rynku zabawek w Polsce, czy grono zagranicznych ekspertów, które poruszy zagadnienia związane z rolą rynków Europy Wschodniej w ochronie własności intelektualnej w branży dziecięcej.

Program Hosted Buyers częścią międzynarodowej przestrzeni biznesowej

Targi Kids' Time to nie tylko miejsce prezentacji najnowszych produktów, ale również globalna platforma biznesowa, w której producenci, dystrybutorzy i przedsiębiorcy z sektora dziecięcego z całego świata spotykają się, aby dzielić się wiedzą, doświadczeniami i prezentować najnowsze trendy. Poprzednia edycja przyciągnęła ponad 4,5 tysiąca zwiedzających z 44 krajów. – W ostatniej edycji uruchomiliśmy zupełnie nowy program Hosted Buyers, który przyciągnął kilkudziesięciu zagranicznych przedstawicieli branży dziecięcej z takich krajów jak: Hiszpania, Włochy, czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jego pozytywny odbiór sprawił, że jest on kontynuowany, a lista zagranicznych gości, którzy zgłaszają się do najbliższej edycji rośnie niemal do ostatniego dnia – mówi zastępca managera targów, Katarzyna Wójcik. Program umożliwia zagranicznym przedstawicielom branży nawiązanie wartościowych relacji biznesowych z wystawcami, którzy prezentują szeroką ofertę produktów.

14 edycja targów KIDS' TIME odbędzie się już 21-23 lutego 2024 roku w Targach Kielce. Wydarzenie ma charakter biznesowy i kierowane jest do przedstawicieli branży dziecięcej, którzy na stronie www.kidstime.pl mogą dokonać bezpłatnej rejestracji.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis