Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Ponad 40% handlu FMCG w Polsce prowadzi się w małych i średniej wielkości sklepach, a aż 18 mln Polaków ma taki w zasięgu kilku minut drogi od swojego domu. To wszystko czyni handel lokalny istotnym elementem gospodarki. Warto zwrócić uwagę na fakt, że za tym handlem stoją właściciele sklepów, którzy bez względu na okoliczności dbają o to, by Polacy mieli dostęp do żywności i produktów pierwszej potrzeby. Swoją niezłomność przedsiębiorcy pokazują od lat, ale do tej pory byli niewidoczni. Epidemia koronawirusa, pokazała, że to właśnie właściciele sklepów lokalnych stanęli na pierwszej linii frontu.

Od pięciu lat Grupa Eurocash nagradza właścicieli sklepów lokalnych i organizuje dla nich konkurs -„Herosi Polskiej Przedsiębiorczości”. Co roku jest on objęty Patronatem Polskiej Izby Handlu.

W tym roku zostanie nagrodzonych 100 przedsiębiorców, którzy podzielili się swoimi inspirującymi historiami w 5 kategoriach konkursowych:

  • odwaga biznesowa
  • motywacja do rozwoju
  • innowacyjność
  • wytrwałość w działaniu
  • odpowiedzialność za innych

Do 14 sierpnia na stronie akcji www.herosiprzedsiebiorczosci.pl trwa głosowanie na uczestników akcji, którzy podzielili się historią swojego biznesu, opowiedzieli o swojej przygodzie z handlem detalicznym, o swoich dokonaniach, ale także trudnościach, które przeżyli podczas swojej kariery zawodowej.

Organizator przewidział dwie pule nagród:

  • 75 nagród po 7 500 zł otrzymają przedsiębiorcy, których wybierze Jury konkursu złożone z prezesów firm takich jak: InPost, Maspex, Pelion, Allegro i Colian, ekspertów z branży handlowej oraz przedstawicieli organizacji branżowych, w tym Polskiej Izby Handlu.
  • 25 nagród po 5 000 zł powędruje do przedsiębiorców, którzy otrzymają najwięcej punktów od konsumentów głosujących na stronie akcji.

Oficjalny finał konkursu w formule online odbędzie się 29 września podczas Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis