Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu

31 marca 2017 (piątek), godz. 10.00

Warszawa, ul. Grażyny 15

 

cena

375zł + VAT od osoby

295zł + VAT od osoby (dla Członków PIH)

Zgłoszenia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 22 440 83 23

 

 

Szkolenie poprowadzi Krzysztof Kaźmierczak –specjalista w zakresie handlu detalicznego i doświadczony trener.

W czasie szkolenia zapewniamy poczęstunek i materiały szkoleniowe. Decyduje kolejność zgłoszeń. 

 

 

Zasady ekspozycji produktów na półce sklepowej – merchandising w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych

Program szkolenia tutaj>>>

Prowadzący szkolenie: Krzysztof Kaźmierczak

Menedżer – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w kierowaniu projektami, budowaniu oraz zarządzaniu działami sprzedaży. Prowadził także projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania zespołami pracowniczymi, komunikacji interpersonalnej w sytuacjach zawodowych, rekrutacji i selekcji pracowników, profesjonalnej sprzedaży usług i produktów, obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych klientów, technik negocjacji, prowadzenia  prezentacji handlowych, zarządzania projektami i zarządzania czasem.

Metody i narzędzia szkoleniowe:  wykład, pokaz, ćwiczenia, dyskusja.
Zwracam szczególną uwagę aby w ciągu całego szkolenia omawiane zagadnienia były w oparciu o kategorie produktów czy finalnych klientów, z którymi szkoleni handlowcy mają do czynienia "na codzień". Przyjęcie tej metody pracy pozwala na szybkie wdrożenie nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce zawodowej.
Dbam również aby podczas szkolenia maksymalnie motywować jego uczestników do codziennego samodoskonalenia i osiągania zawodowych celów tak krótko jak i długo terminowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały, które zawierają opisy omawianych zagadnień, formularze ćwiczeniowe . Materiały te służą jako pomoc podczas trwania szkolenia, ale jednocześnie są poradnikiem pomocnym w codziennej pracy przeszkolonego handlowca.

Istnieje możliwość przeprowadzenia pomiaru efektów szkolenia.

Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 45 (3/2017)
Przekaż 1% na Fundację Polskiego Handlu

Retail Summit 2017

29-30 marca 2017

Warszawa

Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia

21 – 23 kwietnia 2017

Warszawa