Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

29-30.03.2017, Warszawa, Hotel Hilton and Convention Centre

Tu bije serce polskiego handlu!

Poland & CEE Retail Summit już od 8 lat tworzy przestrzeń dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, wspierając budowanie trwałych relacji i nawiązywanie współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu Uczestników i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Handel i konsument w centrum uwagi! Tajemnica sukcesu tkwi nie tylko w umiejętności znalezienia odpowiedzi nawet na kluczowe pytania dotyczące rynku FMCG, ale co ważniejsze – w zdolności przewidywania nadchodzących trendów i wyzwań, z którymi przyjdzie zmierzyć się w najbliższej przyszłości oraz tworzeniu platformy spotkania i zacieśniania relacji biznesowych.

 

Zeszłoroczna edycja zgromadziła prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 przedstawicieli: – 63 sieci handlowych (w tym 10/10 największych sieci w Polsce), dystrybutorów i e-sklepów – 132 producentów FMCG – prawie 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu; potwierdziła pozycję. Ponadto,  wszystkie dotychczasowe edycje Poland & CEE Retail Summit zgromadziły w stolicy rekordową liczbę reprezentantów rynku - blisko 5 000 gości.  W tym roku nie zwalniamy tempa i planujemy pobić kolejne rekordy.

Zbliżająca się edycja 2017 zostanie poświęcona transformacji sektora i jej wpływowi na plany ekspansji największych sieci, rozwojowi e-handlu oraz aktualnym trendom konsumenckim. Agenda wydarzenia wypełniona jest wystąpieniami decydentów reprezentujących wiodące sieci handlowe, producentów FCMG i dostawców innowacyjnych rozwiązań. Program wydarzenia jest podzielony na pięć równoległych sesji tematycznych:

  • RYNEK DETALICZNY, HURTOWY I DYSTRYBUCJA
  • ZAKUPY, SPRZEDAŻ I MARKA WŁASNA
  • SHOPPER MARKETING, CATEGORY & BRAND MANAGEMENT
  • ŁAŃCUCH DOSTAW
  • FUTUROLOGY

Jednym z najważniejszych punktów programu Kongresu jest sesja biznesowa Speed Networking. Ponadto, na zakończenie pierwszego dnia odbędzie się gala wręczenia nagród „Retailer of the Year – Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci detaliczne oraz hurtowe w poszczególnych formatach, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.

Gwarantujemy dwa intensywne dni rozmów o biznesie, wypełnione strategicznymi informacjami, spotkaniami oraz networkingiem.

Dołącz do najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG.: www.retail-conferences.com

Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 47 (5/2017)
Przekaż 1% na Fundację Polskiego Handlu

Forum Przedsiębiorców

18 maja 2017

Warszawa

Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich

25 maja 2017

Warszawa

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin