Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Opinie wyrażane przez osoby reprezentujące firmy zrzeszone w Polskiej Izbie Handlu nie muszą odzwierciedlać oficjalnego stanowiska Izby.

Oficjalne stanowisko Polskiej Izby Handlu jest przekazywane w formie autoryzowanych wypowiedzi członków zarządu, dyrektora Izby lub stanowisk prasowych publikowanych przez rzeczniczkę prasową Izby.


 25.11.2020 w depeszy PAP, którą zacytowały kolejne media, pojawiło się zdanie: 

„Branża handlowa, m.in. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) i Polska Izba Handlu postulowały w listopadzie o przywrócenie handlowych niedziel w grudniu”.

Jest to błędna informacja - Polska Izba Handlu nie postulowała o przywrócenie niedziel handlowych.  PIH nie autoryzowała takiej informacji.


W artykule "Gazety Wyborczej" z 4.12.2015 "Podatek obrotowy PIS rozmnoży Biedronki" podano progi podatkowe jakich miałaby domagać się PIH. 

Zaprezentowane progi nie są propozycją PIH.

PIH oraz Polskie Forum Handlu współpracują w celu przedstawienia wspólnej propozycji skali podatkowej.


Tygodnik "Newsweek" 8.12.2014, artykuł "Co skrywa Czerwona Torebka" red. Miłosz Węglewski

Na 3 stronie cytowany jest menedżer Polskiej Izby Handlu. Polska Izba Handlu nie udzielała redakcji tej gazety żadnych informacji na temat firmy Czerwona Torebka oraz jej zarządu.

Link do numeru>>>


Tygodnik "Polityka" 15.10.2014, artykuł "Biedronka czy stonka?" red. Joanna Solska

Wypowiedź Macieja Ptaszyńskiego, którą przytacza p. red. Joanna Solska w artykule „Biedronka czy stonka?” w tygodniku "Polityka" 15.10.2014 nie była  autoryzowana, ani również Pan Ptaszyński nie powiedział w rozmowie z dziennikarką tego co w ww. artykule odnotowano jako jego wypowiedź.

Link do artykułu>>>

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis