Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

TK_logo_2016mini.jpgRYDZ.jpgbrand_distribution.jpgfaktoriawin.jpglewiatan_new.jpgrabat.jpgintermarche_tabela.png1Minute.jpginmedio.jpgEurocash.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgdesignum.jpgalmares.jpgLeroyMerlin.jpgmarketing_prewencyjny.jpgbartnik.jpgDick.jpgjabluszko.jpgNovitus.pngGama.jpgmaxku.jpgfrisco.jpgsezam.jpgpoland_workforce.pngsolt_logo_male.jpgdelikatesy.jpgdak1.jpgalpan.gifbadplold.jpgkzr-ss-spoem.jpgSpar.jpggroszek_zolte.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgpsd.jpgnomax.jpgkontigo.pngbricomarche.pngpolski_tyton.jpgTK_logo_2016.jpgcomexmn.jpgKolporter.pngspoem-wss-srdmiescie.jpgblysk.jpgmaxel.jpgabc.jpgKoliber.jpgmkwiech.jpgredlink.png_Arsenal_EU_logo_male.jpg

Bezpłatne szkolenie PIH

Wpływ ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej na działalność przedsiębiorców

Sprzedaż w sklepach małoformatowych o powierzchni do 300 m2 była o 3,9% wyższa w czerwcu 2017 roku w porównaniu do maja 2017 roku i wyższa o 5,6% niż w czerwcu rok wcześniej – wynika z badań Polskiej Izby Handlu i agencji badawczej CMR.

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 49 (7/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Groźba poważnej destabilizacji polskiego rynku spożywczego – ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi wchodzi w życie 12 lipca.

Wczoraj rząd przyjął projekt ustawy, która ma dostosować polskie prawo do dyrektywy unijnej dot. ochrony środowiska. Planuje się wprowadzenie od stycznia 2018 roku obowiązkowej opłaty za jednorazowe reklamówki– nawet do 1zł.

Rozumiemy tego typu działania, ale trzeba wprowadzać je rozważnie. Dla niektórych sieci sklepów darmowe reklamówki są sposobem na budowanie przewagi konkurencyjnej. Można zastanowić się jak inaczej rozwiązać problem zanieczyszczania środowiska – zawsze lepiej edukować niż nakazywać. I czy 1zł to jednak nie za dużo za jednorazową siatkę? – komentuje Maciej Ptaszyński, dyrektor Polskiej Izby handlu. 

Który z producentów napojów gazowanych jest najbardziej przyjazny małoformatowym sklepom?

Czwarta część rankingu „Równi w Biznesie” Polskiej Izby Handlu

Przedstawiamy Państwu już czwartą odsłonę rankingu „Równi w Biznesie”. Pokazuje on, którzy producenci obecni na polskim rynku traktują po partnersku wszystkie jego segmenty – zarówno wielkie scentralizowane sieci, jak i niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących sklepy detaliczne. Tym razem Polska Izba Handlu przyjrzała się sytuacji na rynku napojów gazowanych. Nie obyło się bez niespodzianek.

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 49 (7/2017)

Promocja zdrowia w pracy

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

26 września 2017

Katowice

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

Targi Opakowań

21-22 listopada 2017

Sosnowiec

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin