Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

groszek.jpgabc-logo.pngMyShop_jpg.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpglewiatan_new.jpgKoliber.jpgODIDO.pngShell_logo.svg.pngeuro-sklep-d.pngmaxku.jpgTK_logo_2016mini.jpgBrainPoint-logo-kolor.pngblysk.jpgdelikatesy.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngpsd.jpgShell_Pecten-CMYK.jpgbig_ben.jpgintermarche_tabela.pngbrico_kopia.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgRYDZ.jpgabc-d.pngmkwiech.jpgLeroyMerlin.jpgalmares.jpgalpan.gifmaxel.jpglogo-zabka-01.jpgfrisco.jpgInventage.pngSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngfaktoriawin.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpgkzr-ss-spoem.jpgkontigo.pngEurocash.jpgarsenal.pngMASPEX_RGB_m.jpg

Mamy przyjemność ogłosić, że do grona Członków Polskiej Izby Handlu dołączyła firma Inventage.

Eksperci Inventage specjalizują się w ulepszaniu wyników finansowych podmiotów gospodarczych w zakresie składek ZUS, dziedzinie podatkowej oraz w pozyskiwaniu dotacji krajowych i międzynarodowych na rozwój.

Wśród doradców są wieloletni urzędnicy organów podatkowych, wyspecjalizowani prawnicy, doradcy podatkowi oraz z obszaru rozliczeń ubezpieczeń społecznych, jak również eksperci w zakresie pozyskiwania dotacji - posiadający wiedzę i ponad 18-letnie doświadczenie.

W skład struktury Inventage wchodzi także specjalna komórka, która na bieżąco analizuje najnowsze motywy prawne. Gwarantuje to profesjonalną obsługę całego procesu, a zarazem bezpieczeństwo wykonywanych analiz.

W skład struktury Inventage wchodzi także specjalna komórka, która na bieżąco analizuje najnowsze motywy prawne. Gwarantuje to profesjonalną obsługę całego procesu, a zarazem bezpieczeństwo wykonywanych analiz.

Jako prężnie działający zespół, współpracujemy z największymi firmami i generujemy dla nich dodatkowe środki finansowe - nawet na płaszczyznach, na których takich oszczędności na pierwszy rzut oka nie widać. Oferujemy dogłębną i obiektywną analizę ze wskazaniem możliwych rozwiązań opartych na przepisach prawa.

Działamy na podstawie umowy sukcesu, możliwie szybko i przy minimalnym zaangażowaniu Klienta, aby uzyskać optymalne efekty.

Kluczowe fakty o Inventage:

  • Zaufało nam ponad 2 100 klientów.
  • Wykonaliśmy ponad 5 000 analiz.
  • Osiągnęliśmy ponad 690 mln PLN oszczędności dla naszych Klientów.
  • Identyfikujemy i wdrażamy dodatkowe oszczędności w spółkach współpracujących już z innymi firmami doradczymi.
  • Nasi Eksperci jako jedyni w Polsce posiadają ponad 18 lat doświadczenie w obszarach, w których poszukujemy oszczędności.

Bogate doświadczenie oraz mnogość rozwiązań powodują, że w porównaniu do firm o podobnym profilu działalności, działając z zachowaniem najwyższych standardów, jesteśmy w stanie wygenerować wyższe środki finansowe w krótszym czasie.

Schemat współpracy z Klientem obejmuje analizę dokumentów, ekspertyzy techniczne, przedstawienie możliwości uzyskania oszczędności lub ich braku oraz prezentację, wdrożenie i monitoring rozwiązań, które mają przynieść oszczędności.

W naszym portfolio możemy poszczycić się współpracą zarówno z międzynarodowymi korporacjami, firmami prywatnymi, spółkami z udziałem Skarbu Państwa, podmiotami komunalnymi oraz placówkami służby zdrowia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony: https://inventage.pl/zaufali-inventage/

 

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://inventage.pl/

 

Inventage

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była o 4,7% niższa niż rok wcześniej.

- Nowe szanse dla naszych wystawców i zwiedzających na międzynarodowe kontakty i wchodzenie na nowe rynki stwarza współpraca z Polsko-Rumuńską Izbą Handlowo-Przemysłową – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. Kielecki ośrodek dołączył do izby, by docierać do większego grona potencjalnych wystawców i wzmacniać pozycję wartościowego partnera do współpracy na rynku europejskim.

Do rodziny Polskiej Izby Handlu dołączyła firma Shell Polska.

Shell to globalna grupa spółek energetycznych i petrochemicznych, prowadząca działalność w ponad 70 krajach. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie i nowatorskie podejście, aby budować zrównoważoną przyszłość energetyczną. Shell w Polsce operuje aktualnie ponad 450 stacjami oferującymi najwyższej jakości paliwa, bogatą ofertę kawową oraz asortyment produktów spożywczych i motoryzacyjnych. W 2023 r. po raz 13. Shell został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi, co potwierdza zaufanie klientów do marki. Shell dysponuje również szeroką gamą olejów i smarów do samochodów i dla przemysłu, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych, usług drogowych i innych rozwiązań dla flot w ramach programu Shell Card. Ponadto w Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce: 5200 pracowników stanowi wsparcie dla grupy Shell globalnie w obszarach finansów, logistyki, zakupów, procesów kadrowych, obsługi klientów, jak również w komunikacji zewnętrznej czy wewnętrznej. W 2023 roku praktyki Shell Polska w obszarze zrównoważonego rozwoju znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W 2023 roku Shell uzyskał również Biały Listek CSR. Global Compact Network Poland nadał Shell tytuł Rzecznika Standardu Etyki wyróżniający firmy, które konkurują w oparciu o transparentne zasady biznesowe, wiarygodność i wzajemną odpowiedzialność.

Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej Shell Polska: https://www.shell.pl/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Warszawa, 16-18 kwietnia – Targi WorldFood Poland, kluczowe wydarzenie dla sektora spożywczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zapraszają na kolejną edycję, która odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie. Jako miejsce spotkań dla biznesu i wymiany wiedzy, WorldFood Poland 2024 zgromadzi profesjonalistów zarówno z Polski, jak i z zagranicy, oferując bogaty program konferencji, debat, konsultacji branżowych oraz atrakcji kulinarnych, to wszystko pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesława Siekierskiego, oraz przy wsparciu licznych partnerów instytucjonalnych, merytorycznych i medialnych.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była nieco wyższa niż rok wcześniej.

Wczoraj Polska 2050 wniosła do Sejmu projekt ustawy, który zakłada przywrócenie dwóch niedziel handlowych w miesiącu. Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce nie wspiera tej inicjatywy. W kwestii niedziel handlowych większość mikro, małych i średnich przedsiębiorców branży handlu, także tych zrzeszonych w Polskiej Izbie Handlu akceptuje obecny status quo.

Postulat zachowania obecnych rozwiązań dotyczących ograniczenia handlu w niedzielę podnosiliśmy już w 10 postulatach handlu dla nowego rządu, które wystosowaliśmy w grudniu. Argumentację tę przedstawiliśmy również Przewodniczącemu Komisji Gospodarki i Rozwoju panu Ryszardowi Petru na spotkaniu z przedsiębiorcami w lutym.

Obecne przepisy dotyczące zakazu handlu w niedzielę są korzystne dla zdecydowanej większości małych i średnich przedsiębiorców działających w handlu, dla których największym zagrożeniem są duże sieci dyskontowe. W chwili wejścia ograniczeń handlu w niedziele wydały one setki milionów złotych na kampanie marketingowe, które zachęciły konsumentów do przeniesienia zakupów na piątki i soboty. Istniejący katalog wyłączeń, przede wszystkim z tym pozwalającym właścicielom małym sklepów stanąć za ladą w niedzielę, to sposób, aby mniejsi przedsiębiorcy mogli nawiązać walkę konkurencyjną z dużymi podmiotami.

Z naszej perspektywy zmiana obecnych przepisów dotyczących handlu w niedzielę w żaden sposób nie przyczyni się do poprawy sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw z branży spożywczej. Na etapie konsultacji społecznych wystąpimy zdecydowanie przeciwko inicjatywie zmiany obowiązujących przepisów.

Mamy przyjemność poinformować, że Członkiem Polskiej Izby Handlu została sieć ODIDO.

ODIDO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Ich misją jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w nowej formule Elevate. Koncept ten charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://www.sklepy-odido.pl/.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis