Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

_Arsenal_PL_logo_male.jpgjabluszko.jpgdesignum.jpgkzr-ss-spoem.jpgfaktoriawin.jpgLeroyMerlin.jpgbadplold.jpgmaxku.jpgdelikatesy.jpgkontigo.pngmarketing_prewencyjny.jpgEurocash.jpgbartnik.jpgintermarche_tabela.pngbrand_distribution.jpgblysk.jpgredlink.pngabc.jpgpolski_tyton.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpg1Minute.jpglewiatan_new.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgbricomarche.pnginmedio.jpgKolporter.pngpoland_workforce.pngRYDZ.jpgalmares.jpgKoliber.jpgdak1.jpgcomexmn.jpgalpan.gifrabat.jpgnomax.jpgNovitus.pngSpar.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgDick.jpgpsd.jpgfrisco.jpgsolt_logo_male.jpgsezam.jpgmkwiech.jpggroszek_zolte.jpgmaxel.jpgGama.jpg

 

 

Przekaż 1% podatku,

by wesprzeć działania na rzecz rozwoju polskiego handlu.

Zachęcamy do przekazywania 1% podatku na Fundację Polskiego Handlu.

FPH wspiera polski handel tradycyjny w drodze do nowoczesnej gospodarki.

KRS: 0000338741

Od 2009 roku misją fundacji jest wspieranie polskiego handlu tradycyjnego w drodze do nowoczesnej gospodarki przy zachowaniu jego tożsamości i wyjątkowej roli społecznej.

Fundacja zaangażowana jest wspieranie małych formatów handlu, prowadzii kampanie charytatywne - zadania te będzie kontynuować w partnerstwie z Polską Izbą Handlu.

Przekazując 1% podatku na FPH wspieraszhandel tradycyjny w Polsce!

 

alt

 

 

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu

31 marca 2017 (piątek), godz. 10.00

Warszawa, ul. Grażyny 15

 

cena

375zł + VAT od osoby

295zł + VAT od osoby (dla Członków PIH)

Zgłoszenia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 22 440 83 23

W związku z prowadzonymi pracami dotyczącymi ograniczenia handlu w niedziele oraz faktem, że regulacja ta niesie za sobą niezwykle złożone skutki gospodarcze i społeczne Polska Izba Handlu zdecydowała o przeprowadzeniu w tej sprawie ankiety wśród przedsiębiorców – właścicieli sklepów - których oprócz konsumentów zmiana ta dotknie najbardziej. W ankiecie wzięło udział 5700 niezależnych właścicieli sklepów spożywczych, zarówno zrzeszonych w sieciach franczyzowych lub partnerskich jak i niezrzeszonych w żadnej sieci - Została ona przeprowadzona pomiędzy 27 września i 12 października 2016.

W lutym 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,2% niższa niż w styczniu 2016 r. W ujęciu rdr odnotowano wzrost o 0,8%. Z danych CMR wynika, że w lutym 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,56 zł, czyli niemal tyle samo co miesiąc wcześniej.

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 45 (03/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

29-30.03.2017, Warszawa, Hotel Hilton and Convention Centre

Tu bije serce polskiego handlu!

Poland & CEE Retail Summit już od 8 lat tworzy przestrzeń dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, wspierając budowanie trwałych relacji i nawiązywanie współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu Uczestników i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Handel i konsument w centrum uwagi! Tajemnica sukcesu tkwi nie tylko w umiejętności znalezienia odpowiedzi nawet na kluczowe pytania dotyczące rynku FMCG, ale co ważniejsze – w zdolności przewidywania nadchodzących trendów i wyzwań, z którymi przyjdzie zmierzyć się w najbliższej przyszłości oraz tworzeniu platformy spotkania i zacieśniania relacji biznesowych.

W styczniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 15,4% niższa niż w grudniu 2016 r. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 1,7%. Z danych CMR wynika, że w styczniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatwowych do 300 m2 średnio 13,67 zł, czyli o prawie 8% mniej niż w grudniu 2016 r. 

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 44 (01/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

W styczniu 2017 zmienił się art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, w rezultacie czego wszedł w życie nowy limit transakcji gotówkowych ograniczający wysokość transakcji gotówkowych do 15 000 PLN.

Polska Izba Handlu już jesienią zeszłego roku zwróciła się do Ministerstwa Finansów o interpretację tego przepisu.

Poniżej przedstawiamy fragmenty otrzymanej z Ministerstwa Finansów w listopadzie 2016 roku interpretacji podpisanej przez Pana ministra Leszka Skibę.

W grudniu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 9,7% wyższa niż w listopadzie 2016 r. i o 4,2% niższa niż w grudniu 2015 r. Średnia wartość transakcji wyniosła w omawianym okresie 14,83 zł, co oznacza wzrost o 12,3% w ujęciu mdm i o 9,8% w ujęciu rdr.

Z danych CMR wynika, że w całym 2016 r. całkowita wartość sprzedaży w tym formacie sklepów wzrosła o 4,2%, m.in. dzięki wyższym wydatkom klientów na wyroby tytoniowe i alkohol (szczególnie na wódki smakowe, whisky i wino stołowe)

Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 45 (3/2017)
Przekaż 1% na Fundację Polskiego Handlu

Retail Summit 2017

29-30 marca 2017

Warszawa

Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia

21 – 23 kwietnia 2017

Warszawa